رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد افزایش ۷ درصدی اهدای خون در خراسان رضوی (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری وضعیت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را شرح می‌دهد
سرخط خبرها

آمار کرونا در ایران ۱۰ مردادماه ۱۴۰۱ | ۹۶۹۹ بیمار جدید

  • کد خبر: ۱۱۹۶۲۹
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷
آمار کرونا در ایران ۱۰ مردادماه ۱۴۰۱ | ۹۶۹۹ بیمار جدید
مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۲ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۲ هزار و ۶۰ نفر رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، از دیروز تا امروز ۱۰ مردادماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۹۶۹۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۶۷۲ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۴۰۰ هزار و ۷۲۵ نفر رسید.  تا کنون ۷ میلیون ۸۲ هزار و ۲۴۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۱۲۷۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۳ میلیون و ۲۳۶ هزار و ۱۰۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

تا کنون ۶۴ میلیون و ۸۰۱ هزار و ۲۹۱ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۱۷۳ هزار و ۴۷۶ نفر دُز دوم و ۳۰ میلیون و ۲۸۹ هزار و ۲۷ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۳ میلیون و ۲۶۳ هزار و ۷۹۴ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۲۳ هزار و ۹۳۲ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

در حال حاضر ۱۲۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۱۲ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۶۶ شهرستان در وضعیت زرد و ۵۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.  

در هفته نخست ماه مرداد بستری‌های کرونا نسبت به هفته آخر تیر از ۴۱۱۹ نفر به ۷۳۷۶ نفر و تعداد بیماران سرپایی از ۲۸ هزار و ۶۱۷ نفر به ۴۶ هزار و ۱۷۱ افزایش یافته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->